Naszywki na zamówienie, wykonane techniką haftu komputerowego, to jeden z najszybszych sposobów na personalizację różnego typu gadżetów.
Najczęściej wykorzystuje się tę technikę znakowania do nanoszenia logo na odzież. W naszym artykule pokazujemy, dlaczego klienci decydują się właśnie na haft komputerowy i jak można zastosować tę technikę w promocji firmy.Firmy wiedzą już, że jeśli chcą wzbudzić zaufanie, muszą być rozpoznawalne. Klient, który ma do wyboru kilka produktów, często sięgnie po znajomą markę. Być może nie będzie pamiętał, gdzie o niej usłyszał, ale znajome logo i nazwa wywołają u niego poczucie, że jest to zakup bezpieczny, a nie nabywanie przysłowiowego „kota w worku”. Aby skorzystać z tej reguły, firma musi jednak zadbać, by jej logo zostało zapamiętane.Zasada jest prosta: im częściej coś widzimy, tym łatwiej i trwalej to zapamiętujemy. Jeśli zatem znak danej marki lub jej produktu, nazwa lub napis pojawią się na jakimś przedmiocie codziennego użytku, będą stopniowo utrwalały się w pamięci użytkownika. Czy będzie to koszulka polo z haftem albo czapka, czy może kurtka bądź T-shirt – ważne, by wybrać gadżet, na który często się patrzy lub systematycznie się z niego korzysta. Personalizacji dokonuje się poprzez wykonanie odpowiedniej naszywki na zamówienie albo haft komputerowy bezpośrednio na tkaninie.
Haft komputerowy Warszawa – słowo klucz w poligrafii
Aby zrozumieć, jak bardzo firmy chcą korzystać z tej formy promocji wizerunku,wystarczy prześledzić jak bardzo poszukiwanym hasłem jest haft komputerowy Warszawa czy ogólnie: haft komputerowy. Ta technologia znakowania odzieży z powodzeniem zastępuje nadruki, ponieważ z reguły wykazuje się wyższą trwałością – farbę, która może się ścierać podczas prania zastępują nici.Dodatkową zaletą haftu komputerowego jest bardzo duża staranność wykonania. Bez względu na to, jak wiele barw pojawi się w danym wzorze, jak skomplikowany będzie rysunek – komputer odwzoruje go bezbłędnie, dobierając idealne kolory nici i zapewniając nieosiągalną dla człowieka precyzję. Haft komputerowy jest przy tym znakowaniem bardzo szybkim oraz – co decydujące dla wielu firm – stuprocentowo powtarzalnym. Nawet jeśli firma potrzebuje tego samego haftu na tysiącach sztuk produktu, wszystkie będą wyglądały identycznie.
Znakowanie dowolnych produktów – naszywki na zamówienie
Nieraz zdarza się, że zamiast nadrukowywać logo na konkretnych produktach, firma woli zaopatrzyć się w gotowe naszywki. W takiej sytuacji haft wykonuje się nie bezpośrednio na tkaninie, która ma zostać oznakowana, ale na odpowiednio wyciętym kawałku materiału, który następnie można przyszyć bądź przykleić do różnych gadżetów reklamowych.Znakowanie poprzez naszywki z haftem komputerowym jest znacznie tańsze, a jednocześnie łatwiejsze technicznie do zrealizowania. Przedsiębiorstwa mają możliwość zamówienia większej partii naszywek, a następnie stopniowego jej wykorzystywania na różnych produktach reklamowych. W taki sposób o wiele łatwiej i efektywniej można zarządzać nie tylko asortymentem gadżetów reklamowych, ale także zamówieniami.
Zastosowania haftu komputerowego i naszywek na zamówienie
Choć branża odzieżowa zna haft komputerowy od wielu lat, to nowe technologie i związane z nimi zwiększenie wydajności sprawia, że firmy korzystają z tych metod na niespotykaną dotąd skalę. Bez trudu można dziś wykorzystać haft i naszywki do promocji znaków firmowych, nazw produktów, a nawet firmowych maskotek czy symboli – na smyczach, breloczkach, torbach, plecakach, metkach, odzieży, a nawet elementach wyposażenia (takich jak ręczniki w hotelach czy serwetki w restauracjach). Dobra marka warta jest tego, by została zapamiętana.